Proccito Skrivet 20 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2014 Tusentals singlar online nu. Hitta din drömtjej här http://waa.ai/4sI0Om man är homosexuell kille då? OnTopic: förlorade min promotion i lol tackvare en flamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2014 Pangar noobs i CSGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 21 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2014 Testade RUSH bara för att det var det ända jag hade råd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 Börjat köra Ahri, och blev godlike i min senaste match, efter 4 matcher som gick åt helvete.Nu har jag äntligen fått min mage-icon, och börjar nu min resa mot Assassin och Tank-ikonerna, men en liten del av mig kommer sakna Ahri./League of Legends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 (redigerat) Installerade Cs Go på min mac.Börjat köra Ahri, och blev godlike i min senaste match, efter 4 matcher som gick åt helvete.Nu har jag äntligen fått min mage-icon, och börjar nu min resa mot Assassin och Tank-ikonerna, men en liten del av mig kommer sakna Ahri./League of Legends.#LOLHENTAI dot net Redigerat 26 Augusti 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2014 (redigerat) Installerade Cs Go på min mac.#LOLHENTAI dot orgJag älskar Jinx, men det betyder inte att jag vill sätta på henne... Redigerat 26 Augusti 2014 av Proccito 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2014 Jag har blivit en aning beroende av mobilspelet "Minute Quest". Och just nu försöker jag träna upp gubben så att jag kan besegra bossen i Chez Devil Area. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 26 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2014 Söker Aram matchJag älskar Jinx, men det betyder inte att jag vill sätta på henne...Haha vem har sagt det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2014 Nötat Killzone Shadow Fall hela dagen, någon som lirar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2014 Håller på att hitta en bra build för Thresh Top.Jag har kommit på att jag bör bygga Trinity Force och Gunblade-liknane Items för att få attack damage för min Auto-Attack, samt lite AP för mina spells./League of Legends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2014 Håller på att hitta en bra build för Thresh Top.Jag har kommit på att jag bör bygga Trinity Force och Gunblade-liknane Items för att få attack damage för min Auto-Attack, samt lite AP för mina spells./League of Legends.om du ska spela Tresh någon annan stans än support, bygg AD bara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2014 om du ska spela Tresh någon annan stans än support, bygg AD bara.Varför? Han scalar ju i AP. Q, E och R gör ju alla Magic Damage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.