Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Lirar igenom Fallout 3

 

Vilken quest är du på?

 

Galaxy Radio News tror jag den hette, ska hämta nån parabolantenn eller nått sånt från ett museum och sätta upp den på ett ställe.

 

Underbart, jag är så avundsjuk. Jag vill kunna ta bort alla mina minnen jag har från spelet och spela igenom det igen...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lirar igenom Fallout 3

 

Vilken quest är du på?

Galaxy Radio News tror jag den hette, ska hämta nån parabolantenn eller nått sånt från ett museum och sätta upp den på ett ställe.

 

Underbart, jag är så avundsjuk. Jag vill kunna ta bort alla mina minnen jag har från spelet och spela igenom det igen...

 

Det vill jag göra med många spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul

Hurså?

 

Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...