Darkdevil Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Lirade precis ut Fallout 3, slutet var ju helt värdelöst :S Ladda ner Broken Steel då. ;) Mjo jag ska göra det, det verkar vara rätt bra. Broken Steel och Point Lookout är de två bästa DLC'erna. The Pitt är okej, medan Operation Anchorage och Mothership Zeta är direkt dåliga. Aight, ska testa dem när jag fått hem dem. Jag förstår dock inte hur historian mellan vanliga Fallout 3 och Broken Steel hänger ihop, jag läste att BS tar vid där FO3 slutade. Men jag offrade mig ju själv i slutet. Överlevde man eller är man en annan person? Med Broken steel så ändras ju slutet, så du överlever alltså. :) Eller så kan man välja att skicka in Fawkes, vilket man inte kunde innan, då hon bara sa att man "måste möta sitt öde" om man försökte. ;) Jaha ok. Vad bra att man äntligen kan skicka in han som faktiskt tål radioaktivitet istället för att offra någon. Det kändes ju lite smått ologiskt att någon måste offra sig när man hade en stor gul snubbe med sig som pallade med radioaktiviteten hur lätt som helst. Fawkes är en tjej! >:( Har för mig att bethesda sa att det faktist inte var en tjej? :o Ska kolla om jag kan hitta det. Bethesda har bekräftat att Fawkes är en dude, och tur det. Det hade bara kännts helt fel att ha en 2m lång gul tjej utan bröst och kraftig mansröst hängandes efter en. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Wes Johnson, the actor who voiced Fawkes, stated in an interview that Fawkes was female before becoming a super mutant[1]. Thus while Fawkes has lost most of her visible female indicators, she remains female. Det var asså en hon innan hon muterade eftersom Super Mutants inte har något kön, vilket är orsaken till att hon inte har bröst. Redigerat 10 Augusti 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Wes Johnson, the actor who voiced Fawkes, stated in an interview that Fawkes was female before becoming a super mutant[1]. Thus while Fawkes has lost most of her visible female indicators, she remains female. Det var asså en hon innan hon muterade eftersom Super Mutants inte har något kön, vilket är orsaken till att hon inte har bröst. Contrary to a comment about Fawkes' gender made by his voice actor, lead designer Emil Pagliarulo has confirmed "No, Fawkes was absolutely a male. This was a mistake. Wes gave an interview and he was mistaken. Trust me, Fawkes is and was male. Confusion sometimes ensues concerning a computer entry about a female occupant of Fawkes's cell, Subject D624. Confusion is caused by the vagueness of the results of the occupant of that cell, whether or not the formerly female occupant mentally degenerated and was terminated like the others. Later entries on the same computer indicate that all test subjects were destroyed after failure, so Fawkes was put in the cell some time afterwards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Funderar på att köpa turtles spelet från Xbox Live Arcade. Redigerat 11 Augusti 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Gnäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 oST. Just nu runescape, och förövrigt Erepublic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Just nu runkescape, och förövrigt Erupublic. Jahapp, nu lirar jag pokémon igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Just nu runkescape, och förövrigt Erupublic. Jahapp, nu lirar jag pokémon igen. Det lät som att det var en olyckshändelse... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Mjo, lite speciellt när Wt inte funkar och jag är inte sugen på GH3 så har jag inget annat att lira än att klara av Pokémon en gång för alla..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Spelar Naruto: Ultimate ninja 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Spelar The Legend of Zelda: A Link to the Past på en SNES-emulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Knoddar Der Riese, på Cod: WaW. Kom till lvl 22 idag med en kompis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.