Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Smashar allt i min väg i Red Faction Guerilla, jäklar vad kul spel. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Smashar allt i min väg i Red Faction Guerilla, jäklar vad kul spel. : D OT: Är det en film din bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jamlegend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 (redigerat) HATAR MP40 NOOBS MED JOGGENUT!!!!!!!!!! I call of duty 5 Redigerat 12 Oktober 2009 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Smashar allt i min väg i Red Faction Guerilla, jäklar vad kul spel. : D OT: Är det en film din bild? Nu hänger jag inte riktigt 100% med här, menar du ifall min avatarbild är från någon film? Isåfall är det en bild på Ash från Pokémon som jag hittade på 4chan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 l2par spy i tf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Ska ge mig på Endless Setlist 2 på Expert i Rock Band 2, och försöka få Bladder of Steel på samma gång, om en liten stund. Vette fan hur det kommer gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Blir arg för att jag inte fick Godfather 2 idag. Beställde 14:00 och man skulle få spelet dagen efter om man beställde innan 15:30. Beställde på Elgiganten.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Blir arg för att jag inte fick Godfather 2 idag. Beställde 14:00 och man skulle få spelet dagen efter om man beställde innan 15:30. Beställde på Elgiganten.se Alltså, ingen bryr sig om att du får Gudfadern-abstinens. Poängen med tråden är att skriva vad du spelar. Jag fick förövrigt precis Grendizer i SRWAP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Spelar som Ghost Rider i GTA San Andreas.Med eld och allt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Slakt i Halo 3 ODST! http://img207.imageshack.us/img207/2477/dscn2973w.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Blev precis klar med Endless Setlist 2 på Expert, men jag blev så trött i armarna fram emot slutet att jag gav blanka fan i Bladder of Steel och tog en paus i stället. Men men, jag får fixa BoS en annan gång. Kan ju köra Vocals, då blir jag inte så trött ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.