Harold Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. Fyfan vad sur jag blev när Pegerino dödade Kate xD Woo, spoiler. :( Mitt senaste avklarade spel är iaf Guitar hero: metallica. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jaha.. då var det väll Wow Jag har varvat och har alla level 80's :visslar: Skojar bara men det var väll Saints Row 2 Skulle jag kunna tänka mig ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. Fyfan vad sur jag blev när Pegerino dödade Kate xD Woo, spoiler. :( Mitt senaste avklarade spel är iaf Guitar hero: metallica. B) Vad betyder spoiler? Men det sista uppdraget var inte det ändå svåra uppdraget men det var det svåraste. Själva spelet var inte sååå svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Guitar Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Skulle inte tro att jag har klarat något speciellt sedan Freshly Picked: Tingle's Rosy Rupeeland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 (redigerat) Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. Fyfan vad sur jag blev när Pegerino dödade Kate xD Woo, spoiler. :( Mitt senaste avklarade spel är iaf Guitar hero: metallica. B) Vad betyder spoiler? Men det sista uppdraget var inte det ändå svåra uppdraget men det var det svåraste. Själva spelet var inte sååå svårt. När man förstör spelet för andra genom att berätta vad som händer. Redigerat 26 Augusti 2009 av spiderpig96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. Fyfan vad sur jag blev när Pegerino dödade Kate xD Woo, spoiler. :( Mitt senaste avklarade spel är iaf Guitar hero: metallica. B) Vad betyder spoiler? Men det sista uppdraget var inte det ändå svåra uppdraget men det var det svåraste. Själva spelet var inte sååå svårt. När man förstör spelet för andra genom att berätta vad som händer. Finns det ens någon som inte spelat GTA IV? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Klart att det finns. ;: Klarade ut GTA San Andreas för 10:e gången igår ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Call of Juarez Bound in Blood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Gears of War 2. Sista bossen var inte en boss. Man höll bara in en knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 ghost reecon 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.