prophet Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Postal 2. Redigerat 5 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Guitar Hero 3 på easy och medium 2008... Man kan inte direkt klara av CS/WoW/BF2 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Wii 2008/2009 Speed Racer Mario Party 8 Guitar Hero World Tour Guitar Hero Metallica Guitar Hero III: Legends of rock Xbox 2008/2009 Need For Speed - Underground 2 Burnout 3 - Takedown ;) ;) ;) ;) ;) Redigerat 24 Juli 2009 av DevilZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Är tror jag World Of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Klarade Star Wars: The Force Unleashed förra månaden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Är tror jag World Of Warcraft.Och hur f*n "klarar du av" WoW? Inget negativt menat, jag bara frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Är tror jag World Of Warcraft.lol. Du vet verkligen inte vad du skriver om. Alla dina inlägg är helt idiotiska. Bara för man har dödat sista bossen (vilken jag tvivlar du har gjort btw) så klarar man inte wow. Det har inget slut. anyway..jag klarade BC Kings igår :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Är tror jag World Of Warcraft.lol. Du vet verkligen inte vad du skriver om. Alla dina inlägg är helt idiotiska. Bara för man har dödat sista bossen (vilken jag tvivlar du har gjort btw) så klarar man inte wow. Det har inget slut. anyway..jag klarade BC Kings igår :P. Han spelar inte ens wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Klarade Star Wars: The Force Unleashed förra månaden :D Var spelet bra? Vilket format spelade du det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det jag senast klarade ut va Mirror's edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Mirrors Edge demot lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.