Garone Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 God of War III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 (redigerat) Counter Strike 1.6! Hur klarar man det spelet? Man får full HP på en bana! Jag hoppas att du är sarkastisk, annars är du dum i huvet. Redigerat 19 Mars 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Bioshock 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Counter Strike 1.6! Hur klarar man det spelet? Man får full HP på en bana! Jag hoppas att du är sarkastisk, annars är du dum i huvet. Var inte det rätt så självklart att han var sarkastisk? ont; Fable 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Skate 2 klarade jag av senast har bara några Hall Of Meats paths kvar! Så man kan säga att jag har klarat 99% av den om man inte räknar med trophies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Counter Strike 1.6! Hur klarar man det spelet? Man får full HP på en bana! Jag hoppas att du är sarkastisk, annars är du dum i huvet. Var inte det rätt så självklart att han var sarkastisk? ont; Fable 2 Han är 9, Då vet man aldrig. Ont, Porsche unleashed för sådär 20 gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Counter Strike 1.6! Hur klarar man det spelet? Man får full HP på en bana! Jag hoppas att du är sarkastisk, annars är du dum i huvet. Var inte det rätt så självklart att han var sarkastisk? ont; Fable 2 Han är 9, Då vet man aldrig. Ont, Porsche unleashed för sådär 20 gången. Såklart jag var sarkastiskt <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 COD WaW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Warhammer 40,000: Dawn of War II Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Splinter Cell: Double Agent. Opolerat och buggigt men sjukt kul. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 (redigerat) Dragon Age: Awakening, antar jag. +Svinbra karaktärer, Biowares signum +The Architect +Ser Pounce-A-Lot +Anders +Oghren +Lagom engagerande story +Övermäktig gear +Nya fiendetyper +Runecrafting -Inget nytt i stridsväg -Skittråkiga sidouppdrag -Lite för lätt -Övermäktig gear -Runecrafting -För kort för att vara värt 3200 jävla MSP Redigerat 16 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Die Bioware har failat med alla karaktärer sen KOTOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.