Fruktnystan Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Ninja Gaiden Black På Normal, för jag hade inte låst upp nåt annat. Blir till att börja på Hard nu då. Precis lika fantastiskt som jag mindes det, med allt vad vansinniga/trasiga bossar och Flying Swallow-kärlek heter. Inget actionspel har ännu överträffat detta totala mästerverk, förutom kanske då Ninja Gaiden Sigma (PS3-versionen av samma spel). 10/10, utan att överdriva det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
3235 Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Portal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Black Ops på Veteran, aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 CoD Black Ops, underhållande spel men jag lyckades inte bli av med det ständiga smålagget hur jag än gjorde. Min dator klarar i allafall Crysis på näst högsta så det borde ju inte vara nått problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Fallout: New Vegas på Mr. House's sida. Håller på att klara det med NCR nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Splatterhouse - Xbox 360 Det är nog inte så många som håller med om vad jag tycker, för jag har sett väldigt många som tycker att spelet suger. + Extremt blodigt + Brutala "finish moves"´ + Många fiender + Rätt långt + Coola bossar + Många Collectibles som är roliga att samla + Man får med dom 3 gamla Splatterhouse spelen + Gullig grafik + Äckligt ljud + Har inte mött en enda bugg hitills - Kameran kan vara jobbig - Banan som är på tid är bara jobbig 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Conker's Bad Fur Day, 18 årsgräns Fördelar:- Roliga kapitel- Komiskt- Action (ibland)- Använda shotgun- Bra musik- Censurer (t.ex censurera bilder, språk)- Lagom svåra bossar- Inspiration från populära filmer, t.ex Alien 2, A clockwork orange, Hajen, Matrix Nackdelar:- För kort spel för min del.- Känns lite "empty".- Tragiskt slut.- Deras remake till Xbox blev snällare.- Rätt så självisk och girig huvudperson.- Många som man möter dödas (måste inte vara fiender).- Spökkapitlet är alldeles för kort för att räknas som ett kapitel.- Snuskiga anspelningar som ibland kan gå för långt.- Stött på ganska många buggar. Spelet var inte dåligt, men kunde varit bättre.6/10 Splatterhouse - Xbox 360 Det är nog inte så många som håller med om vad jag tycker, för jag har sett väldigt många som tycker att spelet suger. + Extremt blodigt+ Brutala "finish moves"´+ Många fiender+ Rätt långt+ Coola bossar+ Många Collectibles som är roliga att samla+ Man får med dom 3 gamla Splatterhouse spelen+ Gullig grafik+ Äckligt ljud+ Har inte mött en enda bugg hitills - Kameran kan vara jobbig- Banan som är på tid är bara jobbig 9/10Vilken åldersgräns? Verkar kul. Redigerat 29 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vilken åldersgräns? Verkar kul.http://www.gamestop.com/browse/search.aspx...platterhouse|3| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Vilken åldersgräns? Verkar kul.http://www.gamestop.com/browse/search.aspx...platterhouse|3| Från 17 år alltså? Då är jag för liten. Fast jag har kört spel från 18 år, så whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Call of Duty: Black Ops på Veteran, inte så svårt som de andra CoD. Konstig plot som inte fattar så mycket av förens i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Vilken åldersgräns? Verkar kul.http://www.gamestop.com/browse/search.aspx...platterhouse|3| Från 17 år alltså? Då är jag för liten. Fast jag har kört spel från 18 år, så whatever. Om du nu får spela sådana spel för dina päron är det ju inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Vilken åldersgräns? Verkar kul.http://www.gamestop.com/browse/search.aspx...platterhouse|3| Från 17 år alltså? Då är jag för liten. Fast jag har kört spel från 18 år, så whatever. Om du nu får spela sådana spel för dina päron är det ju inga problem. Och det är ingen gräns, det är en rekommendation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.