PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Klarade nyss alla utmaningar på Need for Speed: Hot Pursuit i guldnivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Klarade nyligen ut Grand Campaign som Storbritannien på Empire: Total War, har även klarat ut Road to Intependence kampanjen. Håller nu på med Warpath kampanjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Portal 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 (redigerat) Crysis 1 - Xbox 360 Köpte det för 1600MSP på Games on Demand. Tyckte det var värt det, hade aldrig spelat Crysis 1 innan. (förutom Warhead) Det var hyfsat långt och jag tyckte det var kul att man fick göra lite som man ville pga dom öppna miljöerna. :D Jag vet att det uppenbarligen ser bättre ut på PC men jag tyckte grafiken var väldigt bra på konsol. Två minus är att multiplayer läget inte finns med och att framerate'en är "ostabil". Jag har själv inte fått några problem med framerate'en men jag har hört att andra har fått det. 8,5/10 Gears of War 3 + Perfekta kontroller + Vacker grafik + Multiplayern är bättre än någonsin + Högt omspelningsvärde - Halvdan story 9/10 Redigerat 23 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 (redigerat) Batman Arkham City + Helt och hållet fantastiskt combat och stealth system + Fantastisk story + Hur mycket tid dom har lagt ner på alla sidouppdragen, alla sidouppdrag har en egen liten story och spännande slut. + Väldigt snygg grafik + Sjukt mycket innehåll + Alla Batmans klassiska villains, och dom har väldigt bra röstskådisar + Catwoman + Rocksteady har tagit allt från Arkham Asylum och gjort det bättre Kommer inte på något minus. 10/10 Perfekt spel Redigerat 24 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 MW2 storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 MW2 Spec Ops delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Battlefield 3 Co-op Missons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Battlefield 3 på Hard. Enkelt, enkelt, enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 BF3 och Driver: San Fransico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) Medal of Honor Allied Assault Redigerat 7 November 2011 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.