PussyCat Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Operation Flashpoint: Red River 7/10 Tänk er BF3 Multiplayer i kampanjläge (ungefärligt). Riktigt bra spel, det dåliga var dock att det var väldigt långt mellan checkpointsen och att det krävdes en del tålamod och skicklighet för att klara av alla målen. Om man inte klarar alla målen får man ingen "guldutmärkelse" i debriefningen och får därmed mindre uppgraderingspoäng, drygt är också att varje uppdrag tar ca 45 minuter att spela igenom vilket gör det segt att köra om man misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Klarade nyss Pokémon Black för andra gången. Mycket bra spel. Det enda minuset är en del fula pokémon. Spelet får 9/10 Jag klarade också Rayman Origins nyss. Mycket mycket bra spel! Mycket bättre än New Super Mario Bros Wii. Spelet får 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 Äventyr bland dinosaurier 10/10 för oförglömliga minnen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2012 Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 (redigerat) Trials Evolution 10/10 Redigerat 31 Juli 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 20 April 2012 Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 Pokémon Black för andra gången. (jag har alltså klarat Alder) 10/10 Mycket bra spel. Det enda minuset är varför alla broar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 (redigerat) Call of Juarez: The Cartel + Okej co-op läge + Okej musik + Varierande miljöer - Ogenomtänkt, opolerat och slarvigt - Dåliga biljakter - Generiska och irriterande karaktärer - Väldigt många buggar som är lätta att hitta - Dåliga röstskådespelare Vem kom på idén att lämna vilda västern temat? Var det inte det som gjorde Call of Juarez unikt? 3.5/10 Redigerat 1 Augusti 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Äventyr bland dinosaurier 10/10 för oförglömliga minnen :)Jag saknar det spelet. :( Kommer ihåg att vi hade det när jag var typ 5, känner mig riktigt nostalgisk över detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Gamla spel rockar,håller på med STCC från 1999 och Monter Truck Madness 2. Det var på den tiden spelen hade själ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Gamla spel rockar,håller på med STCC från 1999 och Monter Truck Madness 2. Det var på den tiden spelen hade själ :(Petson och Findus I Trädgårn, omöjligt att klara!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Fan,nu måste jag leta fram det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Saints Row: The Third Riktigt roligt, håller nästan samma klass som tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Saints Row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.