Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Far Cry 2, tror jag. Den som hittade på slutet har psykfel. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Call of Duty World at War - Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Klarade precis av Spore Creatures till Nintendo DS. Måttligt och mysigt äventyrsspel men aningen enformigt och en del störande moment. Dock vinner Spore Creatures mycket på sin charm och sättet man gör sina monster. Att Spore på PC är mycket bättre är det nog inget tvivel om men Spore till DS är helt okej och värt uppskattning! Betyget drar dock ner lite för att det var så kort som det var. http://spaceoddityblog.planets.gamespy.com/wp-content/uploads/2008/05/dsboxart.jpg 6/10 Redigerat 1 Februari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 The Urbz ; Sims in the city Med Lola Schäferzhaut klarade jag mig igenom Urbotopia, först vara jag på Cozmogatan och blandade drinkar för att vandra vidare till stekarna på Diamantkullen, roligt och enkelt spel (: 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 The Urbz ; Sims in the city Med Lola Schäferzhaut klarade jag mig igenom Urbotopia, först vara jag på Cozmogatan och blandade drinkar för att vandra vidare till stekarna på Diamantkullen, roligt och enkelt spel (: 8/10 Vilket format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Playstation fucking two! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Saints row 2 Ett mycket enkelt spel t.o.m på den svåraste svårighetsgraden men ändå ett riktigt kul spel med bra grafik så därför är den 8/10 Redigerat 24 Februari 2009 av GumPirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 CoD: World At War. 7/10 Storyn var lite, sådär, det var mest elda japaner eller skjuta nazister. Men onlineläget är det inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Max Payne 2 : The fall of Max Payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Max Payne 2 : The fall of Max Payne Älskar Max Payne-spelen. När får vi se 3:an?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mirror's Edge = Complete http://img179.imageshack.us/img179/2673/mirrorsedgeendingow8.jpg http://img179.imageshack.us/img179/mirrorsedgeendingow8.jpg/1/w1680.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Mirror's Edge här med! Lite kort då, Mirror's Edge är grymt snyggt och ett välbalanserat spel som gick rakt in i hjärtat. En del brister som sänker ner betyget lite till en åtta men alla bör iallafall spela igenom det minst en gång och uppleva det som bjuds vilket är riktigt härligt. Skön story också! 8/10 http://www.split-screen.com/wp-content/uploads/2008/08/faith_of_mirrors_edge.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.