Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Redigerat 3 Januari 2009 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Grattis I guess. Du får kanske ändra inställningarna på din ålder, kolla att du angett rätt födelsedatum osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 RÖKA! kn*lla! DRICKA! KNARKA! SUPA! ÅKA PÅ FARLIGA ÅBÄKEN! och fiska............ (ironi om ni inte fatta ) du har antagligen fyllt i fel födelsedatum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Kn*lla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Löjligt, 15? Vem bryr sig? Inget speciellt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Löjligt, 15? Vem bryr sig? Inget speciellt lol. MM precis, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Gz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tss, 15 år. Det är inget special edition. Starta en ny onödig tråd när du blir 18, det är då allvaret börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Grattis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Grattis I guess. Du får kanske ändra inställningarna på din ålder, kolla att du angett rätt födelsedatum osv. nej det är nog bara buggat, det står " 15 år gammal " i hans profil "Född Jan-4-1994" Redigerat 4 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.