PandaN Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Bra jobbar med tråden :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ett tips är ju att berätta lite mer om RROD. Tillexempel att om bara 1 lampa lyser rött (1/4 av cirkeln) så är det bara sladdarna som sitter löst lr ngt sådant. Sen har Elit snabbare processor än de andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Visste ni att användaren som skapade tråden är avstängd? jo det är jag det. Mod kanske ser det här men det bryr jag inte mycket om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Ett nog bättre tips för RROD: Om du har 3ringed RROD, lägg in din 360 m. power supply boxen i frysen för ca 5min, sedan kommer den att antagligen fungera för ytterligare 1-6månader, sedan är det bara att göra om det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Ett nog bättre tips för RROD: Om du har 3ringed RROD, lägg in din 360 m. power supply boxen i frysen för ca 5min, sedan kommer den att antagligen fungera för ytterligare 1-6månader, sedan är det bara att göra om det igen.Det finns bara en RROD och den har inget med elkabeln att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Ett nog bättre tips för RROD: Om du har 3ringed RROD, lägg in din 360 m. power supply boxen i frysen för ca 5min, sedan kommer den att antagligen fungera för ytterligare 1-6månader, sedan är det bara att göra om det igen.Det finns bara en RROD och den har inget med elkabeln att göra. Lämna bara 360't i frysen då, nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terminator123 Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 det kommer ett nytt xbox 370 :) :):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 det kommer ett nytt xbox 370 :) :):)Nej det kommer det inte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 om man ska ladda ner spel till elite måste man ha chippat det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 om man ska ladda ner spel till elite måste man ha chippat det då?Nej du kan ha det flashat också om du vill spela backup spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.