Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Gjort en låt om Rick Roll. =) Hoppas ni tycker den är bra, dock väldigt dåligt ljud. Vet någon hur man fixar att det blir bättre ljud? Det hörs bakgrundsljud i bakgrunden, men ljudet hörs endå. http://www.youtube.com/watch?v=z8kSsAlEgo4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Gjort en låt? Det ända du har gjort är att göra en dålig inspelning av en av Rick Astleys låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vad är det för mening att ladda upp en låt som redan finns på Youtube, med dålig kvalitet på ljud, ingen film. Massa bakgrundsljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Haha, detta måste vara nåt skämt eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten. Om jag ska vara ärlig. Detta var totalt meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Det här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 * Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!* Skämt eller inte? Värdelös var den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jätteroligt skämt xD du har ju bra humor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig. * Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!* Skämt eller inte? Värdelös var den iaf. Haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Blev jag Rick Roll'ad nu, eller? För f*n, varför laddade du upp det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 uh...den var ju bra *host*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.