Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Gjort en låt om Rick Roll. =) Hoppas ni tycker den är bra, dock väldigt dåligt ljud. Vet någon hur man fixar att det blir bättre ljud? Det hörs bakgrundsljud i bakgrunden, men ljudet hörs endå. http://www.youtube.com/watch?v=z8kSsAlEgo4 Citera
Darkdevil Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Gjort en låt? Det ända du har gjort är att göra en dålig inspelning av en av Rick Astleys låtar. Citera
Gäst Payback Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Vad är det för mening att ladda upp en låt som redan finns på Youtube, med dålig kvalitet på ljud, ingen film. Massa bakgrundsljud? Citera
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Haha, detta måste vara nåt skämt eller något. Citera
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Jag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten. Citera
MentalogisT Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Jag sa från början att det hördes i bakgrunden. Det viktigaste är att man hör låten. Om jag ska vara ärlig. Detta var totalt meningslöst. Citera
DenSmarte Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Det här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 * Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!* Skämt eller inte? Värdelös var den iaf. Citera
DonaldDuck Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Jätteroligt skämt xD du har ju bra humor :) Citera
eeewwhh Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Det här är riktigt j*vla pinsamt. Förfan skärp dig. * Kollar kalendern, vad tusan? Det är ju inte första april idag??!!* Skämt eller inte? Värdelös var den iaf. Haha :D Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Blev jag Rick Roll'ad nu, eller? För f*n, varför laddade du upp det där? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.