Jolt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tja! Jag har ett jobbigt problem. Om jag för någon anledning går in på paint så kan jag inte stänga ned det utan att klicka på ctrl+Alt+Delete. Det står "Det finns inte med tillräckligt med ledigt minne för att avsluta åtgärden". Och sen hänger det sig så bilden blir helt förstörd. Jag använder endast paint för att klistra in bilder och gör inte egna. Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 låter konstigt, vad har du för OS och hur mycket ram minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn. Omprogramera datorn? :/ Tror du inte han har försökt att starta om datorn? Låter som du har något sorts virus... Tanka Nod32 trial och Malwarebytes+Spybot S&D och sök igenom din dator. http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Där har du länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn. Omprogramera datorn? :/ Tror du inte han har försökt att starta om datorn? Låter som du har något sorts virus... Tanka Nod32 trial och Malwarebytes+Spybot S&D och sök igenom din dator. http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Där har du länkarna. Men bara drf bilden blir konstigt så måste ju det inte vara virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tror du har för lite Ram minne eller för lite utrymme på din hårddisk. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tror du har för lite Ram minne eller för lite utrymme på din hårddisk. ;)LOL en dator som har typ 100mb ram minne klarar av att andvända paint och stänga av det. och jag tror inte precis att paint tar upp mycke plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tror du har för lite Ram minne eller för lite utrymme på din hårddisk. ;)LOL en dator som har typ 100mb ram minne klarar av att andvända paint och stänga av det. och jag tror inte precis att paint tar upp mycke plats 32mb räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Låter faktiskt som ett virus. För när man har ett virus i datan så tar det ass mycket minne och så. Datan blir seg då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) du har lite RAM minne. har hänt mig massor av ggr för min hårdisk C har bara 32Gig... du får rännsa upp. är 100% säker på att det inte är ngt virus. Redigerat 4 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Det kan mycket väl vara ett virus. Gå in i aktivitetshanteraren och se efter hur mycket minne som är allokerat. Ifall nästan allt är allokerat, bör du ladda hem något antivirusprogram, till exempel nod32. Fungerar inte det, råder jag dig att formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ladda ned ccleaner och rensa skräpet innan du formaterar, och se om det lättar på "förkylningen" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.