Hoppa till innehåll

Paint Går Inte Att Avsluta!


Jolt

Rekommendera inlägg

Tja! Jag har ett jobbigt problem. Om jag för någon anledning går in på paint så kan jag inte stänga ned det utan att klicka på ctrl+Alt+Delete. Det står "Det finns inte med tillräckligt med ledigt minne för att avsluta åtgärden". Och sen hänger det sig så bilden blir helt förstörd. Jag använder endast paint för att klistra in bilder och gör inte egna. Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn.

Omprogramera datorn? :/

 

Tror du inte han har försökt att starta om datorn?

 

Låter som du har något sorts virus... Tanka Nod32 trial och Malwarebytes+Spybot S&D och sök igenom din dator.

 

http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html

 

Där har du länkarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn.

Omprogramera datorn? :/

 

Tror du inte han har försökt att starta om datorn?

 

Låter som du har något sorts virus... Tanka Nod32 trial och Malwarebytes+Spybot S&D och sök igenom din dator.

 

http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html

 

Där har du länkarna.

 

Men bara drf bilden blir konstigt så måste ju det inte vara virus.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

Jag tror du har för lite Ram minne eller för lite utrymme på din hårddisk. ;)

LOL en dator som har typ 100mb ram minne klarar av att andvända paint och stänga av det. och jag tror inte precis att paint tar upp mycke plats

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...