JonteFire2 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om man ska bränna en DVD-film eller ett ps2spel... Vad ska man ha för skiva då? dvd-rw eller dvd-r? Och om man skall bränna en CD-skiva eller ett dataspel.. vilken skiva? Och vilket brännings-program är bäst? Har försökt att bränna en DVD-film som jag laddat ner.. men sen så funkar det bara i datorn och inte på ngn dvdspelare :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Enda skillnaden mellan R o RW är att RW kan man rensa och bränna en gång till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Är inte helt säker men R står för Read och RW för Read+Write, däremot kan man ju skriva på tomma R skivor en gång endast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) R står för Read och RW står för Rewritable. PS2 kan inte läsa RW skivor har jag för mig. Redigerat 4 Januari 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Och vilket brännings-program är bäst?DVD Decrypter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 R står för Read och RW står för Rewritable. PS2 kan inte läsa RW skivor har jag för mig. jag har för mig att R står för Recordable :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 R står för Read och RW står för Rewritable. PS2 kan inte läsa RW skivor har jag för mig. jag har för mig att R står för Recordable :unsure: Inte när det gäller skivor i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej, men kan nån säga mig vrf jag inte kan köra filmen på dvdspelaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du har väl antingen bränt filmen fel eller så har du bränt den på en DVD-RW som kanske inte DVD'n tar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej, men kan nån säga mig vrf jag inte kan köra filmen på dvdspelaren?Det beror på vad för slags dvd-format typ som du har bränt filmen i. Eller vad för slags skiva.Vissa dvd-spelare klarar typ inte DivX osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Okej, men kan nån visa mig hur man gör för att bränna rätt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg