Hoppa till innehåll

Creative Fatal1ty Headset


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Ursäkta att jag bumpar tråden, men är det USB på Creative Fatal1ty Gaming Headset eller är det sådana här små runda utgångar (vet ej vad de heter), en för mic och en för ljud? Är de bra?

 

Edit: Nu såg jag att de har rea på Creative Gaming headset HS900 på webhallen, 329 kr, då kostar de 20kr mindre än Creative Fatal1ty Gaming Headset. Ska jag köpa ett par sånna istället?

 

eller dessa: koss

Redigerat av Racoon14
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skiljer det så mycket i pris bara för usb? Blir det bättre me usb eller? :o

Men är t.ex. koss lurarna bra, eller de andar creative, är de bättre än Fatal1ty?

 

Edit: stavfel

vet inte vilka av dom 3 som är bäst.

men den billigare versionen av fatalty är bra(enligt mig för det priset) och den med USB skulle det vara lite skilnad i ljud te.x. basen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag bumpar tråden, men är det USB på Creative Fatal1ty Gaming Headset eller är det sådana här små runda utgångar (vet ej vad de heter), en för mic och en för ljud? Är de bra?

 

Edit: Nu såg jag att de har rea på Creative Gaming headset HS900 på webhallen, 329 kr, då kostar de 20kr mindre än Creative Fatal1ty Gaming Headset. Ska jag köpa ett par sånna istället?

 

eller dessa: koss

Det är inte USB.

 

Nej, köp inte HS900 istället för Creative Fatal1ty Gaming Headset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det enda dåliga saken är sladden kan krulla ihop sig. men då får man räta ut den ''/ det är det enda - med det headsetet.

rofl xD. Händer hela tiden.

 

 

Koss är namnet på en av de trögaste GW medhjälparna så jag hade inte litat på nånting som har det namnet i sig ;).

 

Köp fatal1ty som sagt. Har haft mina i typ ett år (eller nåt..) och har inte haft några problem förutom att sladden krullar sig hela tiden(beror ju iofs på hur man lägger ner den/sätter på den) och att jag har kört över sladden ett antal gånger med min stol...men den funkar ändå :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja fatalty är bra!

Koss är bara ngt överskattat som scullcandy de är bara ngt fjortisar och wannabe's har idag

 

BTW: det är ingen dirket skillnad i prestanda i dom två headset som du visar som är av märket. har tittat på specifikationer ;)

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...