prophet Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Japp, jag hade också problem med honom i Umbrella Chronicles dock. :P Kom aldrig förbi honom. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 En kul boss är Lance http://pokedream.com/games/goldsilver/walkthrough/e5_lance.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 En kul boss är Lance http://pokedream.com/games/goldsilver/walkthrough/e5_lance.gif Hade faktiskt tänkt ta honom, bra tänkt! Hans Dragonite är inte dom lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tror den är postad innan men inte av mig, definitivt en av mina favoritbossar. The Hand http://www.freewebs.com/mmxcalibur/Master%20Hand.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Han man möter när man kommer till Locust Drottningen i Gears of War 2 är en cool boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Skitsvår boss. Tar typ 10 gånger innan jag dödar honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Skitsvår boss. Tar typ 10 gånger innan jag dödar honom. :) Det är skönt när han tar tag i en och drar en i bitar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Skitsvår boss. Tar typ 10 gånger innan jag dödar honom. :) Det är skönt när han tar tag i en och drar en i bitar... Dead Space va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja, Lance's Dragonite's e asjobbiga :'< f*n, kan inte se googlebilder ? Vafaen, ..:'<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja, Lance's Dragonite's e asjobbiga :'< f*n, kan inte se googlebilder ? Vafaen, ..:'<< Inte när man har blastoise i level 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja, Lance's Dragonite's e asjobbiga :'< f*n, kan inte se googlebilder ? Vafaen, ..:'<< Inte när man har blastoise i level 100. Eller n Articuno i lvl 75-80 med Ice Beam och Blizzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Skitsvår boss. Tar typ 10 gånger innan jag dödar honom. :) Det är skönt när han tar tag i en och drar en i bitar... Brutes är ju inte ens bossar. :> De är bara typ.. minibossar. Fast visst, på Impossible var de inte att leka med (eller jo, när jag använde fusk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.