KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149? Beror på affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vet nån nån internet affär som säljer det för 149? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 110; var billigaste, som jag hitta http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vet nån nån internet affär som säljer det för 149? Elgiganten. Iallafall i Småland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Asså fy svanen 8(lol?) det var billigt. 110; var billigaste, som jag hitta http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227 Det va ju för spelet inte gamecard xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Asså fy svanen 8(lol?) det var billigt. 110; var billigaste, som jag hitta http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227 Det va ju för spelet inte gamecard xD Vem har sagt något om gamecard? Gamecards finns bara i två månader, om du vill betala för en månad måste man använda kort Redigerat 5 Januari 2009 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Så här skrev jag: Hej alla glada wow spelare. Nu undrar jag om priset har sänkt på wow för jag kollade på en sida. Där stog den att det kosta 149kr. Det som inte ståg va om det va varanan månad eller varje månad. Så jag undrar är det soma pris eller 149? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Gamecard som man köper i affär låter dig spela 2 månader men du måste ha köpt spelet vanligt först. Det kostar nästan alltid 249kr, såg det för 199kr i en nyöppnad affär i en månad bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag har spelet. Men jag vill inte betala så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag har spelet. Men jag vill inte betala så mycket.då kan du betala via internet så blir det billigare, vet inte exakt hur mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 blir ju bara 50kr nästan. Inte värt det. Eller kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg