Gäst Member Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=KsfmF2JTFO8 Jag kommer uppdatera denna tråd varje gång jag gör någon ny video. Och nu kan ni vara förberedda på att denna video är bra. =) Vill bara ladda upp en, inget annat. =) Redigerat 5 Januari 2009 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 jag fattar inte..Skulle den vara kul eller häftig eller något? Förklara =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 varför lägger du upp en massa rick roll filmer? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 varför lägger du upp en massa rick roll filmer? :huh: Det kommer bli andra också. Lägger upp fler övriga, det vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 inspelad rick roll...gg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 mer känsla om musik videon är med. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 mer känsla om musik videon är med. :P Jag kommer ladda upp fler videos, dock med videon med. Men detta kommer jag göra så snabbt som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 En till värdelös rick roll video? 0__o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 En till värdelös rick roll video? 0__o Den är inte värdelös, om du gillar Rick Roll allmänt så är detta nästan samma inspelning, bara utan video. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Varför lägga upp en rick roll film utan video med halvdant ljud när det finns många på youtube med bra ljud och video? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Lol, utan bild och sämre ljud... Desutom är det väl bara en vanlig låt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Varför lägga upp en rick roll film utan video med halvdant ljud när det finns många på youtube med bra ljud och video? För att se hur det skulle bli. Om jag ska göra er nöjda, ska jag nästa gång ladda upp en video. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg