Gäst hejhejhej Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 hihihi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Haha, dom äger ju f*n :D skaparna är genier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Det där var något uhm, annorlunda. Kan inte säga att det var speciellt roligt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Det där var något uhm, annorlunda. Kan inte säga att det var speciellt roligt dock. allting e så random så det blir kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Roligt men rösterna gör en att man inte orkar titta på hela filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Lol! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den blir cool för att deras talk-botar låtar så falska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 HAHA. Jag skrattar ihjäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 "Arrestera mina öron, de fladdrar." lol. Orkade inte kolla mer efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 "Arrestera mina öron, de fladdrar." lol. Orkade inte kolla mer efter det.Garvade av att bara läsa citatet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) - Jag har aldrig åkt buss med en munk - Haha! Årets jävla Loser! WTF Redigerat 12 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.