Hoppa till innehåll

Man Får Fuskarank Mycket Snabbare?


Gäst Member

Rekommendera inlägg

Gäst Member

Jag har kommit med en idé som de flesta här på Fuska.se skulle hålla mig med om.

 

FuskaRank tycker jag är väldigt segt att komma upp med. Man behöver skriva tre inlägg för att kunna komma upp en level på FuskaRank. Jag tycker ett inlägg räcker för att komma upp till 1 FuskaRank.

 

FuskaMynt kan man samla, anyway, men FuskaRank skulle jag vilja att man skulle kunna få mycket snabbare. Tre inlägg är alltså för mycket, för ett FuskaRank.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuskaRank finns ju för att visa hur aktiv en medlem är. Vissa tror dock att en högre rankad medlem har mer rättigheter än en lägre rankad medlem. Att ha en högre rank kan ju också leda till ett överdrivet självförtroende på forumet vilket kan innebära elaka svar till de som behöver hjälp med något.

 

Angående din begäran tycker jag att det är bra som det är för tillfället. FuskaRank är ju egentligen inget viktigt alls, alla har ju rätt att skriva oavsett vilken rank de har. Visst, det finns nykomlingar som inte vet hur man gör. Därför ska det finnas de som har varit på sidan ett längre tag och svara på deras frågor ifall de inte förstår. =)

 

(Ironiskt att det här kommer från en medlem med #1 nykomling som rank, va? Som sagt, framför bara min åsikt. ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...