Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Jag, Member hade tänkt att starta en tråd där vi lägger in bilder på buggar vi hittar på sidan, eller bara skickar in en länk så kan Admin själv titta på detta, och sedan fixa buggarna. Jag har faktiskt hittat en bugg när man går in i "Mina Inställningar" och vill byta mitt "Personliga Meddelande", men det fungerar inte. Jag uppdaterar, men sedan så står det samma Personligt Meddelande som det stod förut. Skickar in en bild: Så, om ni hittar buggar och liknande så är det bara att vända sig till denna tråd. Redigerat 6 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande? Det är alltid bra att ha en tråd där alla buggar tilläggs. Så får Admin se om han kan fixa de, eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande? Det är alltid bra att ha en tråd där alla buggar tilläggs. Så får Admin se om han kan fixa de, eller inte. Räcker det inte att bara skicka ett PM till admin? Nej, för han skulle endå inte haft tid att läsa igenom alla PM. Att skapa trådar om sådana här saker är bättre, än att PM:A Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande? Det är alltid bra att ha en tråd där alla buggar tilläggs. Så får Admin se om han kan fixa de, eller inte. Räcker det inte att bara skicka ett PM till admin? Nej, för han skulle endå inte haft tid att läsa igenom alla PM. Att skapa trådar om sådana här saker är bättre, än att PM:A Admin. jag har frågat admin om vissa saker och han brukar svara inom 3 dagar skulle tänka mig att de tar ännu längre tid innan han läser tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Om man skickar ett "PM" så vet man ju att någon ser det. Det är inte alltid man kommer ihåg att kolla i en tråd non-stop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den där buggen är ganska störande men "fixen" är att du går in på inställningar fliken på din press :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 kan väl posta en bugg då... Om man är inne på sina PM och trycker på Dina medelanden som ligger under "Inloggad som: WASD ( Logga ut )" där det står Fuska.se/forum > Dina meddelanden men fet text så kommer man inte till "dina medelanden" utan man kommer till "Din kontrollpanel", postar screenshot om ni inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.