Hoppa till innehåll

Bugg-tråden

Gäst Member

Rekommendera inlägg

Gäst Member

Jag, Member hade tänkt att starta en tråd där vi lägger in bilder på buggar vi hittar på sidan, eller bara skickar in en länk så kan Admin själv titta på detta, och sedan fixa buggarna.

Jag har faktiskt hittat en bugg när man går in i "Mina Inställningar" och vill byta mitt "Personliga Meddelande", men det fungerar inte. Jag uppdaterar, men sedan så står det samma Personligt Meddelande som det stod förut.

Skickar in en bild:

Så, om ni hittar buggar och liknande så är det bara att vända sig till denna tråd.

Redigerat av Member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande?

Det är alltid bra att ha en tråd där alla buggar tilläggs. Så får Admin se om han kan fixa de, eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Buggarna märks automatiskt efterhand. Och vem kollar egentligen på personligt meddelande?

Det är alltid bra att ha en tråd där alla buggar tilläggs. Så får Admin se om han kan fixa de, eller inte.

Räcker det inte att bara skicka ett PM till admin?

Nej, för han skulle endå inte haft tid att läsa igenom alla PM. Att skapa trådar om sådana här saker är bättre, än att PM:A Admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räcker det inte att bara skicka ett PM till admin?

Nej, för han skulle endå inte haft tid att läsa igenom alla PM. Att skapa trådar om sådana här saker är bättre, än att PM:A Admin.

jag har frågat admin om vissa saker och han brukar svara inom 3 dagar skulle tänka mig att de tar ännu längre tid innan han läser tråden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan väl posta en bugg då...

Om man är inne på sina PM och trycker på Dina medelanden som ligger under "Inloggad som: WASD ( Logga ut )" där det står Fuska.se/forum > Dina meddelanden men fet text så kommer man inte till "dina medelanden" utan man kommer till "Din kontrollpanel", postar screenshot om ni inte fattar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...