Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Faktiskt. ^ Vill ha mina 25 kr < Har mer pengar v Har inga pengar alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Beror på var..men Ja :') ^Trevlig kis < Rolig kis v Jobbig kis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 :( ^Tycker jag är jobbig < Ska destrikslags träning snart v tycker jag är en jobbig kis :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Nej ^ Blev ledsen för att Mangekyoucake tyckte att han var en jobbig kis < Försöker städa rummet v Har druckit svagdricka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har ingen aning om vad svagdricka är... ^ TF2'are < TF2'are v TF2'are? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har ingen aning om vad svagdricka är... ^ TF2'are < TF2'are v TF2'are? (Svagdricka = Typ julmust med alkohol) Japp. ^ TF2'are < TF2'are v Undrar vad TF2 är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 nej team fortress är det va? svag dricka e konsitgt det luktar öl och smakar som cola :P ^ spelar TF < dricker te v har en nokia xpress musik mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 WahWah, det var ett antagande HHAAHHA xD Nope ^ hejhejhei < Gillar RHCP v Gillar inte Coldplay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Typ inte. ^ Gillar Coldplay < Dricker svagdricka v Har knullrufs just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 nej ^ dricker äcklig dricka < har avänt en damsugare under de tre senaste åren(nej 2002 räknas inte) v har trott på jultomten och barbapappa när han/hon var liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ja så klart :) WahWah, det var ett antagande HHAAHHA xDHan hatar mig! :( ^ tuff < Har vart på destriksträning (Fotboll) v Mangekyoucake? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Fail :) ? ^ Trodde att mangenånting skulle skriva nu :) < Har knullruffs V Har fått en ny mobil i julklapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg