Nomatic Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 You disgust me. ^ Gillar killar. < 2 cool 4 school. v Tycker att jag är en tönt ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Nesh, du e cool ;d ^ är en trevlig prick < Pickles v Tycker att arkimedes princip/teori är en bra sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Öh.. ja. ^Tycker inte om mitt namn ): <Gillar oboy (: v Gillar inte Led Zeppelin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 led zeppelin vem f*n e de? ^ gillar oboy < är trött som f*n < > såg mig på norsk tv 2006 ! (kom inte ihåg hur man gjórde en ner pil så jag improviserade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Nej. ^Är trött. <Är pigg. v Är dum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 asabrasa, denne "pil" är ett enkelt V , duvet, bokstaven V .. ^, <, v. ^ Är irriterande < Hatar sin hund atm v Är pigg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Nedu ^ Är inne på Msn nu < Lyssnar på By The Way v är fet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Nej. ^Är puckad. <Hatar dom flesta på fuska. v Är cp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Ah, jag har Cerebral Pares.. ^ Är asocial och hatar många på fuska ^^ < Är i behov av sociala människor just nu v Rolig prick som gillar Pickles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Naj. ^ Har ett krångligt namn < Har en avatar gjord i paint v Gillar soad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Soad? ^ Har en gubbe i avataren < Sitter framför datorn :D v Har en PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 ^ Vet inte att SOAD = System of a Down < Vaknade klockan 8 och gick upp nu. V Vaknade tidigt för att hans mor väckte han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg