Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Finns det nån här som är beroende av Battlefield 1942. Det är jag !! http://www.wapers.com/games/battlefield1942/battlefield19421.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag brukar bara köra ibland så jag är inte beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 mmm...de e ja...men ja har inte spelat de så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag ska få BF Vietnam! Men e det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja spelade de på lan...men ja fatta inget...men de kan ju va bra ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har hört både gott och ont om BF Vietnam !! Det är ju skitsnygg Grafik men det är ju också ganska krävande. Man kan som Vietnames gräva gropar på några ställen så att det blir en ny spawn point. Luft Viechles är skadliga mot handelds vapen. Man kan släppa Napalm om man vill sprida värme. Det är säkert skitkul !! http://www.peliplaneetta.net/images/files/4319/pic_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Har nån spelat Silent Heroes ?? Det är en mod till BF1942. Krig mellan Sverige och Norge !! Det är kul. http://www.bf1942files.com/screenshojts/21/news2/6845_7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 SH-Den bästa MODen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Japp SH äger !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag har hört både gott och ont om BF Vietnam !! Det är ju skitsnygg Grafik men det är ju också ganska krävande. Man kan som Vietnames gräva gropar på några ställen så att det blir en ny spawn point. Luft Viechles är skadliga mot handelds vapen. Man kan släppa Napalm om man vill sprida värme. Det är säkert skitkul !! det e inte så krävande bara 700mhz i processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 men 128mb grafikkort 256mb ram minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Men ska BF:V flyta bra ska du ha minst 1.5 Ghz, 512 ram och 128mb grafik + 1mbit uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.