Indy Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag vet inte hur man använder fällskär hjälp mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag vet inte hur man använder fällskär hjälp mig snälla klicka på 9 så fäller du ut den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 SH e bra, och jag har blivit BF beroende igen! men hur spelar man in i spelet? tar man fram konsollen och skriver typ rec eller nåt sånt? jag behöver veta hur man gör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 testa record ''namn'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Jag har inte spelet. Ska jag börja spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Absolut! de e skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag kan spela in nu! man behöver ett program som kallas Fraps99 och 2 andra program ett som man redigerar med och ett som man komprimerar filmerna med! annars blir en 4 mins film typ 2 GB!! om nån vet vart man kan ladda upp filmerna säg till mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.