dannoeh Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Jag är en lvl 12 druid. Jag behöver ha tips för att gå upp i lvl för de går väldigt trögt för mig nu. tack i förhand lol :D Helst ställen där man dödar monster e Redigerat 6 Januari 2009 av dannoeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Gör quest och skaffa Questhelper =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 vilket quest de finns ju skitmånga :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Ta allihop bara, och sedan följer du bara quest helper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 och hur får jag en questhelper? Klaga inte på att jag inte vet ngt för jag började för tre dagar sen och jag visste inte så mkt om wow då. x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du laddar ner det från curse.com. Och SNÄLLA du, googla innan du frågar här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag är en lvl 12 druid. Jag behöver ha tips för att gå upp i lvl för de går väldigt trögt för mig nu. tack i förhand lol :D Jag skulle göra alla quests. Jag brukar göra alla qiests uppifrån och ner i listan bara. om du vill questa fortare så skulle jag rekommendera att du använder wowhead.com eller quest helper (quest helper) http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...est-helper.aspx ladda ner fillen och lägg den i wow mappen > interface > addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 okej tack . några tips om monster jag kan döda. är iaf i lvl 13 nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 okej tack . några tips om monster jag kan döda. är iaf i lvl 13 nuDu ska inte "döda monster" för att levla, du ska ta quests, läsa vad du ska göra och göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Skaffa Lightheaded, Questhelper och TomTom2. De ultimata addons för att questa snabbt. Och försök inte spela WoW som Runescape igenom att grinda mobs hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 okej tack . några tips om monster jag kan döda. är iaf i lvl 13 nu Quests ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Som Mage, 24+ uppåt funkar AoE leveling som bäst, väldigt effektivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg