Hoppa till innehåll

Hjälp Med Att Gå Upp I Lvl


dannoeh

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är en lvl 12 druid. Jag behöver ha tips för att gå upp i lvl för de går väldigt trögt för mig nu.

tack i förhand lol :D

Helst ställen där man dödar monster e

Som de andra sa så gör quests. Om jag minns rätt är Druid väldigt sega att levla mellan 10-20 ~, men ge inte upp. De blir jätteroliga när du nått 20. Vet inte om du är Horde eller Alliance, men jag föreslår att du questar i Westfall, Redridge Mountains och Duskwood om du är Alliance. Lycka till :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Druid's går väldigt segt upp i level. Skulle föreslå att du började om och började med karaktären "Night Elf Warrior Male" om du nu bara satsar på att gå upp i level.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för alla tips! :D

 

Jag är en lvl 12 druid. Jag behöver ha tips för att gå upp i lvl för de går väldigt trögt för mig nu.

tack i förhand lol :D

Helst ställen där man dödar monster e

Som de andra sa så gör quests. Om jag minns rätt är Druid väldigt sega att levla mellan 10-20 ~, men ge inte upp. De blir jätteroliga när du nått 20. Vet inte om du är Horde eller Alliance, men jag föreslår att du questar i Westfall, Redridge Mountains och Duskwood om du är Alliance. Lycka till :)

 

Tack! ( Jag är alliance)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför just Warrior och male? Han kanske vill vara spellcaster och female? ;-p

 

OnT : Är Tree healing och bear tank?

Tree 'r healing, Bear är tank jao, sen menar nog den andra killen att man ska vara Nelf Warrior för att det är lätt och lvla som, könet har nog inget med det att göra. Beror helt på vilken bakdel man gillar att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför just Warrior och male? Han kanske vill vara spellcaster och female? ;-p

 

OnT : Är Tree healing och bear tank?

Tree 'r healing, Bear är tank jao, sen menar nog den andra killen att man ska vara Nelf Warrior för att det är lätt och lvla som, könet har nog inget med det att göra. Beror helt på vilken bakdel man gillar att se.

 

Så du säger att Member är homosexuell?

 

OnT: Warrior är tråkigt at levla med, man bara står och slår i princip. Men fast lvling

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...