Hoppa till innehåll

Hjälp Med Att Gå Upp I Lvl


dannoeh

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Druid's går väldigt segt upp i level. Skulle föreslå att du började om och började med karaktären "Night Elf Warrior Male" om du nu bara satsar på att gå upp i level.

Nej, de snabbaste klasserna att levla som är Warlock och Hunter.

 

 

Och med Warlocks kan man gasa Noone med :) (En imba frost mage, har dock slutat spela)

 

OnT: Skappa Questhelper och questa bara sönder. Vart du ska levla? Först i Goldshire - redrige mountains sedan Duskwood. Det är jag jag tror är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att säga eftersom att man själv brukar gå rätt snabbt då man vet vart alla quest ligger och vad man ska göra. Men ett tips när du är runt lvl 20 så ska du hitta något skönt ställe med humanoids (stavning?) och farma dom, skulle inte skada om du hade ett quest där också. Döda typ 50st så går du upp några levlar och du får en hel del saker och guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså, det är inte värt att grinda tog flera månader för mig att grinda upp till 32-38 (nån stans där) sen tipsa men polare mig om questhelper (ingen annan orkade göra det innan <_< ) och du gick det fort att questa upp till ca 55 sen blev det trögt igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Druid's går väldigt segt upp i level. Skulle föreslå att du började om och började med karaktären "Night Elf Warrior Male" om du nu bara satsar på att gå upp i level.

Druids är en mycket bra lvling klass, 3de bäst enligt mig (1 locks, 2 hunters) för dom kan heala, göra lika mycker (mer?) dmg än rogues, tanka flera mobs i bear etc. Warriors är sega att lvla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spring runt och så fort du ser ett quest gör det på en gång. Fortsätt inte springa och samla på dig massa quests då det kan vara jobbigt senare om du har tagit på dig massa quests långt ifrån där du är nu..

Ett tips är att när du når lvl.19 så kan du PvPa lite.. Det fungerar ju också när man är lägre än 19 men det är nog bättre om du är högsta lvlen där ute. Akta dig för twinks också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Spring runt och så fort du ser ett quest gör det på en gång. Fortsätt inte springa och samla på dig massa quests då det kan vara jobbigt senare om du har tagit på dig massa quests långt ifrån där du är nu..

Ett tips är att när du når lvl.19 så kan du PvPa lite.. Det fungerar ju också när man är lägre än 19 men det är nog bättre om du är högsta lvlen där ute. Akta dig för twinks också ;)

Sen när hjälper WSG dig att få exp? Och jo, du ska ta alla quests.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...