eeewwhh Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D (på gitarr, piano, trummor, vilket instrument som helst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 sweet home alabama på guitar hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D (på gitarr, piano, trummor, vilket instrument som helst) Gör om din andra gitarrtråd till officiell gitarrtrådar istället, det blir mycket bättre. :) Hoppas jag. :unsure: Redigerat 6 Januari 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Clocks - Piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slask Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) sweet home alabama på guitar herohan sa INSTRUMENT inte plastkontrollF( r )iend - In Flames på gitarr Redigerat 6 Januari 2009 av Slask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hej, vilken är den senaste låten du lärde dig? :D (på gitarr, piano, trummor, vilket instrument som helst) Gör om din andra gitarrtråd till officiell gitarrtrådar istället, det blir mycket bättre. :) Hoppas jag. :unsure: Kanske :) I alla fall så var det "I could have lied" för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Takida - Curly Sue tror jag det var. Det var på gitarr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hela Tears dont fall - bullet for my valentine och Hand of blood - Bullet for my valentine Benny hill theme ifall det räknas som en låt ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 flickan i havannna xD (jag spelar inte gitarr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) flickan i havannna xD (jag spelar inte gitarr)den brukar jag sjunga på musik lektionerna i skolan... :PMen jag har lärt mej låten som är på Exorcisten på piano :) Redigerat 6 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 då måste du va skillad :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) From yesterday på gurka. J/K Men clocks på piano lite lätt, the scientist på trummor och piano xD Redigerat 7 Januari 2009 av Mangekyoucake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.