Gäst Slask Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 In flames - Jotun på gitarr. Spelat gitarr nonstop sen klockan 10 idag. Måste gå och äta lunch :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Conclusion of an age - Sylosis har snart lärt mig Like light to the Flies - Trivium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slask Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) In Flames - December Flower : ) Redigerat 20 Januari 2009 av krook205 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen. senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån. ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Redigerat 10 Januari 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 White Stripes - Seven Nation Army. Det är nog den lättaste låten som jag har lärt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen. senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån. ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Svårt`?? det tar ju skitlång tid!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 har i veckan fortsatt planka one ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 har i veckan fortsatt planka one ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu. då är det instruktören som tänker åt dig ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 har i veckan fortsatt planka one ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu. då är det instruktören som tänker åt dig ;p Inte helt efter som jag måste ju kunna göra som han/hon säger. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Barnen i Bullebyn på Keyboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) Nästan hela Nemsis av Arch Enemy nu, en del är lite krabbig >< Men den sitter snart! Angående slasktratts lilla uttalande om plankning: Jag rekommenderar det också. Det är faktiskt lättare än man tror. Men visst, det är jobbigt till en början. Anstränga sig är vad som gäller! Redigerat 13 Januari 2009 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 har i veckan fortsatt planka one ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början. Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu. då är det instruktören som tänker åt dig ;p Inte helt efter som jag måste ju kunna göra som han/hon säger. (: Slasktratt har rätt, håller faktiskt på med Bold as love as we speak :)Har inte "transcribat" särskilt mycket, men en del enkla ackord och melodier kan jag ta ut. Känns väldigt svårt i början, men som sagt så tjänar man något otroligt på att öva upp sitt gehör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.