Simple Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Never Alone av någon. (Bas) Penny Lane (Bas). Skolrelaterat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Håller på med toxicity av system of a down (gitarr). Kan snart hela 100%! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Crazy Train, fasst kan inte hela. På elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) lite på deep purple. :) Redigerat 4 Mars 2009 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Smoke on the water på flöjt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Another Place - Hellacopters på elbas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 slayer- raining blood. är på expert nu kommer snart lära mig den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Metallica - Enter Sandman-intro på elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 klarade slayer nu. ska fixa in flames-take this life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 kan spela unchained melody nästan perfekt nu^^ måste bara lära mig lyrics och matcha dem med när jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Beaty And The Beast tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 f*n fastnade på på hard på GH och klarar inte slash, men alla andra låtar på gh kan jag på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.