Hoppa till innehåll

Senast Lärda Låt?


eeewwhh

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen.

 

senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån.

 

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har i veckan fortsatt planka one better från les claypools album of whales and woe på bas, kan inte hela än. rätt varierad frasering och ett par djävulska fills på vissa ställen.

 

senast hela låten var väl the awakening med samma mästare som jag också plankade och t om skrev ned, behärskar den, men mästrar den långt ifrån.

 

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Svårt`?? det tar ju skitlång tid!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har i veckan fortsatt planka one

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:

Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har i veckan fortsatt planka one

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:

Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.

 

då är det instruktören som tänker åt dig ;p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har i veckan fortsatt planka one

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:

Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.

 

då är det instruktören som tänker åt dig ;p

 

Inte helt efter som jag måste ju kunna göra som han/hon säger. (:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nästan hela Nemsis av Arch Enemy nu, en del är lite krabbig >< Men den sitter snart!

 

Angående slasktratts lilla uttalande om plankning: Jag rekommenderar det också. Det är faktiskt lättare än man tror. Men visst, det är jobbigt till en början. Anstränga sig är vad som gäller!

Redigerat av Simple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har i veckan fortsatt planka one

ni som sitter o lär er med tabs, använd örat. ni kommer myyyycket längre på det i längden, även om det kanske är svårt i början.

Det enklaste är ju videolessons med en instruktör. (:

Fick några filmer av Zimens och har lärt mig Under The Bridge nu.

då är det instruktören som tänker åt dig ;p

 

Inte helt efter som jag måste ju kunna göra som han/hon säger. (:

 

Slasktratt har rätt, håller faktiskt på med Bold as love as we speak :)

Har inte "transcribat" särskilt mycket, men en del enkla ackord och melodier kan jag ta ut.

Känns väldigt svårt i början, men som sagt så tjänar man något otroligt på att öva upp sitt gehör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...