Organism Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Idag hade jag bestämt för att byta namn, går det. Nej? Allting som kommer upp efter att jag har skriivit in det nya namnet och det rätta lösenordet är det här. - Varför? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Idag hade jag bestämt för att byta namn, går det. Nej? Allting som kommer upp efter att jag har skriivit in det nya namnet och det rätta lösenordet är det här. - Varför? :o Är du säker på att du inte redan gjort ett namnbyte under 1 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du får bara byta namn en gång per år. Alltså, om du gjort det nyligen, får du vänta tills du har fått tid till att byta igen. Får väl slänga in en bild, där allt förklaras bättre. Du får alltså göra namnbyten en gång per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eller så är det en bugg. Skicka ett PM till admin. Nej, jag tycker inte vi ska spamma Admin med PM meddelanden. Jag hänvisar till denna tråd istället: http://www.fuska.se/forum/Bugg_trouden-t114888.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eller så är det en bugg. Skicka ett PM till admin. Nej, jag tycker inte vi ska spamma Admin med PM meddelanden. Jag hänvisar till denna tråd istället: http://www.fuska.se/forum/Bugg_trouden-t114888.html alla i den tråden tycker ju också att man ska skicka PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Nej jag har inte bytt namn under detta året, lol. Shit.. Eller så är det en bugg. Skicka ett PM till admin. Nej, jag tycker inte vi ska spamma Admin med PM meddelanden. Jag hänvisar till denna tråd istället: http://www.fuska.se/forum/Bugg_trouden-t114888.html alla i den tråden tycker ju också att man ska skicka PM Nej nu håller vi oss till detta i den här tråden, eller? EDIT: Allvarligt när det inte så många Mods som kollar igenom trådarna? Redigerat 7 Januari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Nej, jag tycker inte vi ska spamma Admin med PM meddelanden. Jag hänvisar till denna tråd istället: http://www.fuska.se/forum/Bugg_trouden-t114888.html Problemen lös både snabbare och effektivare via pm, det är bara grannsajten som har ett väldigt udda system. Och läs igenom tråden, pm is the way I say. Redigerat 7 Januari 2009 av Coldplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Ingen bugg: Från Till Ändra datum profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har inte gått ett år. EDIT: Nvm, mangekyoucake har redan skrivit det här, anmäler mitt eget inlägg. Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 wtffffff, admin kan mer än du tror, ett litet meddelande till honom och du har bytt ditt namn inom en timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 wtffffff, admin kan mer än du tror, ett litet meddelande till honom och du har bytt ditt namn inom en timma. Är du serriös? profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Okej, lite dumt av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Var det inte bara 360 dagar? Nej, det är ett år, döh. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.