Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vem har spelat det?jag har gjort det(och jag går också i bowling klubb),och jag tycker att det är roligt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 bowling är värsta roligt en av mina roliga sporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ja har också spelat de men ja e sämst i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ja har också spelat de men ja e sämst i världen Då är vi två om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det är askul.. en av mina klasskompisar satte fyra strike irad de va f*n ascoolt å se :) han hade inte lirat på 2år och han skruvade dom på något kånstigt sätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag gillar det ! mitt första skott i mitt liv vart strike =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.