JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Vad betyder rippa? som man kan göra med dvd.er. och hur gör man? Citera
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Vad jag har hört så minskar man storleken och då får man sämre kvalité. Citera
JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 och hur gör man för att rippa dvd? det står bara på windows media player att man kan rippa cd Citera
Aircondition Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Nästa gång innan du gör en tråd ska du först söka på Google efter ett lämpligt svar, så slipper vi så mycket onödiga och tråkiga trådar. http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=rippa Citera
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Rippa är när man typ tar låtarna från en CD till datorn. Eller att man kopierar ett spel från en skiva och lägger in den på datorn. Det brukar oftast vara i Olagligt syfte, Typ att ladda upp det på TPB. Citera
JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 okej, men nu vet jag inte hur man gör för att ta bort ljudet på klippet för att sedan göra egna ljud.. har kollat på internet men hittar det inte Citera
D48 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet? Citera
JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?Okeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..! Citera
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet?Okeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..! ...Klipp ett klipp, Högerklicka, inaktivera ljudet på det i movie maker. Förstår du nu? Citera
JonteFire2 Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2009 ööö... du kan ju ta och inaktivera ljudet på klippet? Okeej..? Tur att jag kom på vad man skulle göra för du verkar ju ha problem med att förklara bra..! ...Klipp ett klipp, Högerklicka, inaktivera ljudet på det i movie maker. Förstår du nu? jag förstår ingenting!men jag tryckte på ljudnivåer och ställde in allt på ljud/musik. och det blev bra. Men om det är bättre med det som du försöker förklara.. hur gör man.. man trycker ju på klipp ut men vad gör man sen?? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.