Volbla Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Expert, jag är ingen stjärnlirare , men det är jävligt kul å lira, får fyra stjärnor på alla låtar förutom Raining Blood och TTFAF som jag inte klarar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Hard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Hard, spelar inte så mycket GH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Låg på Expert ett tag, klarade alla låtar på det förutom TTFAF, fixade 100% note hit på 8 låtar också, sen repade min brorsa sönder skivan så har bara kunnat spela hos vännerna, tillbaks till Hard / Expert, klarar kanske 70% av alla låtar på expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jag kör Guitar hero 5. Expert på Guitar Hard på trummor. Bas lirar jag inte ett jävla skit. Sjunga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag är BOMB-het på trummor. Expert all the way. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Trummor kör jag Expert hela tiden fast jag kör inte trummor ofta. Gitarr så ere Expert ofc 100% nästan Fade to Black :D Bas kör jag aldrig men Expert där med. Sjunga har jag gjort 1-2 ggr och de va på alla svårighets grader på Beautiful Mourning. Jag growlade igenom den på Expert :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Trummor kör jag Expert hela tiden fast jag kör inte trummor ofta. Gitarr så ere Expert ofc 100% nästan Fade to Black :D Bas kör jag aldrig men Expert där med. Sjunga har jag gjort 1-2 ggr och de va på alla svårighets grader på Beautiful Mourning. Jag growlade igenom den på Expert :D Beautiful Mourning är väl nästan bara talkies, om jag minns rätt? Jag har ju själv FC på oräkneligt många (nåväl) låtar på expert vocals, vilket är hundra gånger svårare än alla verkar tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Sjunga är skitsvårt på Expert och ja. Beautiful Mourning har nästan bara talkies förutom "How do i close thine eyes of murder? Staring into me." och "This life time, in sorrow, God let the angels die, this is our last goodbye." Men jag tycker att det är roligt att growla när man ska de. Men jag är sjuk nu så jag kan inte ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Gitarr på expert :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guitarherox Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Ska man ju tro på att ni klarar nästan alla låtar på expert LOL :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg