RazerInc Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Som rubriken säger. Vilka spel tycker ni är bra och värda att köpa? Har fått hjälp med en bra dator och vill ha några nya spel Här kommer en lista på spel jag funderat; Call Of Duty 5:World At War Left 4 Dead Crysis Call of Duty 4: Modern Warfare Skriv in åskikt om spelen och andra spel (typ fps spel) som är bra och roliga Håll dumma komentarer borta ex "har du inte spelet NOOB!!!!" B) EDIT: Haha Glömde listan Redigerat 8 Januari 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 CoD 4, MW, CS 1.6!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 CoD 4, MW, CS 1.6!!!!!!!!! kk har redan "alla" cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Som rubriken säger. Vilka spel tycker ni är bra och värda att köpa? Har fått hjälp med en bra dator och vill ha några nya spel Här kommer en lista på spel jag funderat; Call Of Duty 5:World At War Left 4 Dead Crysis Call of Duty 4: Modern Warfare Skriv in åskikt om spelen och andra spel (typ fps spel) som är bra och roliga Håll dumma komentarer borta ex "har du inte spelet NOOB!!!!" B) EDIT: Haha Glömde listan Rekommenderar alla spelen du listade upp. Har inte spelat CoD men har hört att de är grymma att köra online på. Left 4 Dead är en stooor rekommendation, tycker det var den bästa releasen 2008. Crysis är ett 'nja', grafiken är iofs grym och det är rätt skoj, men det har inget återspelningsvärde och är inte särskilt bra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Alla spelen är värda att köpa. Om du ska bortse från något så låt det bli CoD 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Gta 4 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Rekommenderar också spelet 'S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl'. Ett FPS med RPG element. ( Men håll dig borta från Clear Sky, det är ganska så kasst. :/ ) SoC är en aning gammalt men ser fortfarande rätt bra ut på max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Team Fortress 2 ett lagbaserat FPS spel med 8(9 med snipefag) olika classes. Det är kul som fan ;D Redigerat 8 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Tack för hjälpen! Tror jag köper left 4 ded (kollade på trailern o det så grymt ut. påminner mig om någon film jag sett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Tack för hjälpen! Tror jag köper left 4 ded (kollade på trailern o det så grymt ut. påminner mig om någon film jag sett) Kommer ju trettio viruszombieomgwtfpanicfilmer varje år. så det är ju inte särskilt konstigt. bla resident evil och den där med will smith som är ensam i NY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Tack för hjälpen! Tror jag köper left 4 ded (kollade på trailern o det så grymt ut. påminner mig om någon film jag sett) Kommer ju trettio viruszombieomgwtfpanicfilmer varje år. så det är ju inte särskilt konstigt. bla resident evil och den där med will smith som är ensam i NY menade att trailern liknade en scen i en film (dont know its name) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Far Cry 2 är kul skaffade några spel för att testa min nya dator och det är min favorit av spelen jag provat. Timeshift var också väldigt kul men jag har spelat klart det, det är en FPS spel men man har en dräkt som man kan ändra tiden med, stanna den, slow motion, och det finns även en funktion att dra tillbaks tiden en stund, om man blir avslöjad av en fiende till exempel, mycket roliga funktioner som man får experimentera med, jag ladda ner en trainer när jag hade klarat spelet. så man kan stanna tiden, skuta sina fiender, sen starta den igen^^ min favorit är att döda dom, dra tillbaks tiden, döda dom igen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.