Gäst Glassgubben Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej youtube lagga sönder på min dator och det var inte så innan. Jag har inte ändrat något heller men det kan ta 20 min att ladda en 5 min video, vad kan jag göra föratt fixa till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 din dator? eller installera flashplayer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 jag fattar. när du har i full screen. ladda ned den nya flashplayer från adobe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Stäng av alla nedladdningar så ska det lösa sig. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Stäng av alla nedladdningar så ska det lösa sig. ;> behöver inte bero på det. youtube har mtk folk som är på sidan samtidigt vilket ibland gör så att de laggar. men nu håller dem på o fixar en bugg (eller liknande) så alla servers är inte uppe. själv har jag också märkt av det. kolla också om det inte är hög kvalite på filmerna (ta normal. o inte HD) så laddar det fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Youtube funkar dåligt för mig med ibland, antingen laggar det lite i vissa sektioner eller så slutar FF svara mitt i en film. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Youtube funkar dåligt för mig med ibland, antingen laggar det lite i vissa sektioner eller så slutar FF svara mitt i en film. =(har du vista eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Youtube funkar dåligt för mig med ibland, antingen laggar det lite i vissa sektioner eller så slutar FF svara mitt i en film. =(har du vista eller? Ja, kan det vara problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Youtube funkar dåligt för mig med ibland, antingen laggar det lite i vissa sektioner eller så slutar FF svara mitt i en film. =( har du vista eller? Ja, kan det vara problemet? Nej, för jag har också Vista och det har aldrig hänt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Det kan bero på Internetet också, filmen buffrar ju ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Det kan bero på Internetet också, filmen buffrar ju ;-pHela filmen är buffrad i mitt fall. Det är verkligen helt skumt, filmen laggar och hela firefox går skitlångsamt och är nära på o frysa hela tiden ibland. Redigerat 10 Januari 2009 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 youtube har börjat gå segt för mig med. dom uppdaterar eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.