Hoppa till innehåll

Xbox Är Skottsäker


Mandarin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

orson du är lika dum som ett banan skal fattade du inte att grisar inte flög?

 

Xbox är INTE skottsäkert. Jag trodde några var smartare här...

 

isåfall kanske dom körde med 0,01mm pistol som dom har gjort själv för det finns ingen pistol som klarar 0,01mm skott.

Redigerat av -MGS-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på sida 2, där står det att den är skottsäker om man skjuter snett från nåt håll istället för att läsa rubriken och komentera den.

Drömm på drömm på.

Vad f*n tror du t.ex. på allt som står i tidningen är sant??????????

Isånnafall är du helt blåst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart xboxen kan vara skottsäker.. men inte rakt emot.. men om man skjöt nästintill parallelt med några graders avikelse skulle kulan studsa av. givetvist med en grov repa i plasten men ändå studsat av.. om ni inte vill testa på xboxen testa på vilken plastbit som hällst.. tror nu inte att ni har ett riktigt vapen men ändå..testa med stenar fungerar nog

Redigerat av xboxare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart xboxen kan vara skottsäker.. men inte rakt emot.. men om man skjöt nästintill parallelt med några graders avikelse skulle kulan studsa av. givetvist med en grov repa i plasten men ändå studsat av.. om ni inte vill testa på xboxen testa på vilken plastbit som hällst.. tror nu inte att ni har ett riktigt vapen men ändå..testa med stenar fungerar nog

öhhhh....trodde ni att det skulle gå igenom hela maskinen eller??????men jag tror fortfarande inte på att det studsar.... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

men det fungerar.. testade med mitt salong gevär på en plastbit å skjöt parallelt, kulan studsade dvs riccosherade, men ändå ett grymt stort märke.

hur tjock var plasten??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...