Piggybank Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 jag har varit I kyrkan (Konfirmeras), Lämnar Reklam, Min pappa åkte Nästan ner i vattnet i Torget XD Inget Mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag med, tror att de flesta har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 inte jag (Gråt) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Då var det lov. Tjejen som man har haft kontakt med, eller vad man ska säga (?) åker bort hela lovet, det är trevligt. Bio imorgon, Kenny Stjärnjägare med kompisar (dem röstade bort fast and furious 3 mot 1 :( ) Såg den med. ^^ Lycko som har lov, har lov efter onsdagens skoldag. FF 3 har jag inte hunni sett. :( Redigerat 5 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hade film kväll med några kompisar jag inte sett på ett tag (vi började i olika klasser) det var kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) i helgen har jag haft en timlön på 1200 inget annat besynnerligt ahr hänt Redigerat 5 April 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Mitt lov börjar vecka 16, då blir det runescape. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Mitt lov börjar vecka 16, då blir det runescape. :P Lite lol på att folk fortfarande spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Mitt lov börjar vecka 16, då blir det runescape. :P Lite lol på att folk fortfarande spelar det. Varför det? Runescape är uppe vid 9 miljoner aktiva konton och forsätter öka. Bara för att ni inte spelar det, så behöver ni inte tro att det är gammalt och att inga spelar det, utan tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Åh, herregud, ruenscepj iz so c00l :-o ot - helgen har varit kul :D Redigerat 6 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.