Raptomex Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Hur har eran helg varit?Lugn eftersom att det har regnat. Jag hade planerat att hitta på något ute med kompisar, men det blev en helg framför datorn och ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry: samma här ska bli frisk från en jävligt irriterande Förkylning+Feber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry: samma här ska bli frisk från en jävligt irriterande Förkylning+Feber Usch då. Get better! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag har knappt gjort nåt i helgen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry: samma här ska bli frisk från en jävligt irriterande Förkylning+Feber Svininfluensan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry: samma här ska bli frisk från en jävligt irriterande Förkylning+Feber Svininfluensan? ´Nej Det är vanlig Feber+ vanlig förkylning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Kräftor till helgen, sweet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Kräfter är gott sålänge dom inte lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Födelsedags firande till helgen (: jag fyller egentligen inte på helgen men eftersom släkten jobbar när jag fyller 11 så kommer dom på lördag Redigerat 29 Juli 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 den avr wunderbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ska passa tre kusiner :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Min helg har varit rätt sweet :D (Kanske skriver lite sent ?). Fick en ny datorskärm och ett nytt datorbord av min syrras kille :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.