eeewwhh Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Mitt lov börjar vecka 16, då blir det runescape. :P Lite lol på att folk fortfarande spelar det. Varför det? Runescape är uppe vid 9 miljoner aktiva konton och forsätter öka. Bara för att ni inte spelar det, så behöver ni inte tro att det är gammalt och att inga spelar det, utan tvärtom. det finns folk som spelar det i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jaha, helgen var slut nudå :( MEN JAG HAR LOV SUCKERS MWAHAHAH! Har lov om en vecka. Mitt lov börjar vecka 16, då blir det runescape. :P Lite lol på att folk fortfarande spelar det. Varför det? Runescape är uppe vid 9 miljoner aktiva konton och forsätter öka. Bara för att ni inte spelar det, så behöver ni inte tro att det är gammalt och att inga spelar det, utan tvärtom. Det var inte meningen att klaga. Ursäktar för det om det verkade så. Fortsätt spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Runescape dog när dom tog bort wilderness enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
molleman972 Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ska spela WoW och komma upp i 60 snart. Trevlig helg allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ny helg och efter den här så är lovet över :( Men jag har studiedag på ¨måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Släkten kommer på Lördag, vi kommer fira påsk tillsammans med dem. God mat och kul ska de bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Släkten kommer på Lördag, vi kommer fira påsk tillsammans med dem. God mat och kul ska de bli!Kul när släkten kommer, skojar du med mig aprilo?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Påsklov!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Påsklov!!! japp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Påsklov!!!yea :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Påsklov!!!Yaaaaaaaaaaaaaay!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Släkten kommer på Lördag, vi kommer fira påsk tillsammans med dem. God mat och kul ska de bli!Kul när släkten kommer, skojar du med mig aprilo?! Idd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.