Symptom Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? har för mig det är ca 7-9 gubbar per server, tror det finns en gräns på hur många gubbar man får ha totalt på olika servrar, men kan tyvärr inte det numret. kostar inte mer för fler, såvida du inte köper ännu ett account för att kunna ha ännu fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? har för mig det är ca 7-9 gubbar per server, tror det finns en gräns på hur många gubbar man får ha totalt på olika servrar, men kan tyvärr inte det numret. kostar inte mer för fler, såvida du inte köper ännu ett account för att kunna ha ännu fler. dem flesta som gör fler än 1 account vill ju oftast köra på flera accounts samtidigt (typ multiboxa) eller sälja sitt gamla account :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? har för mig det är ca 7-9 gubbar per server, tror det finns en gräns på hur många gubbar man får ha totalt på olika servrar, men kan tyvärr inte det numret. kostar inte mer för fler, såvida du inte köper ännu ett account för att kunna ha ännu fler. Max 10 gubbar på en realm. Max 50 gubbar på ett account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? har för mig det är ca 7-9 gubbar per server, tror det finns en gräns på hur många gubbar man får ha totalt på olika servrar, men kan tyvärr inte det numret. kostar inte mer för fler, såvida du inte köper ännu ett account för att kunna ha ännu fler. Max 10 gubbar på en realm. Max 50 gubbar på ett account. Hur många har ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? har för mig det är ca 7-9 gubbar per server, tror det finns en gräns på hur många gubbar man får ha totalt på olika servrar, men kan tyvärr inte det numret. kostar inte mer för fler, såvida du inte köper ännu ett account för att kunna ha ännu fler. Max 10 gubbar på en realm. Max 50 gubbar på ett account. Hur många har ni då? Om jag får komma in här & säga kan jag ju nämna att de flesta har låååångt ifrån 50 :PEftersom att levla till level 80 tar tid, och man har inte den tiden att göra det 50 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Helg!! Sverige - Canada ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Sverige kommer förlora och Wow suger dallas. Jag ska skimma i helgen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ska göra som jag alltid gjort. Sitta hemma och lira data och wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 jaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen. f*n vad jag hatar folk so Nån håller på sådär. det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden. Skadade du dig allvarligt? brött ena benet och skadade mina revben men jag mår fint nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 jaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen. f*n vad jag hatar folk so Nån håller på sådär. det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden. Skadade du dig allvarligt? brött ena benet och skadade mina revben men jag mår fint nu :) Tur att du mår bra! I USA hade du nog fått mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Vad har ni gjort denna helg? Har själv varit på kulturevenemang och dylikt. Idag söndag blir det nog till att lira lite GTA Chinatown Wars och softa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Hur har eran helg varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.