Hoppa till innehåll

Jag Vill Bara Ha Svar På En Liten Fråga.


Nacke3000

Rekommendera inlägg

Hej jag är galen i teknik och då menar jag Robotar!!!

Jag gillar Robotar JÄTTE mycket!

 

Kan ni någon hemsida där det står mycket om Robotar och utvecklingen av dom?

Eller kan ni något man ska söka på på YouTube om Robotar?

Om ni vet något skriv det SNÄLLA!!!

Redigerat av Nacke3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kallas Humanoider! Alltså såna som man ser på film.. alltså en robot som är till för att göra allt en människa kan.

Exempel i star wars så finns en robot jag tror den hette cp3o och den var guldig. Dom har uppfunnit något liknande

och jag gillar ju robotar.

Dvs Humanoider.

 

FÖresten du som la ut en film från youtube på forumet Tack ska kolla på den nu en kan jag skriva vad jag

tyckte om den :) .

 

I början tyckte jag att filmen var tråkig för att jag sökte ju humanoider. Men sen kom det Humanoid robotar och jag ÄLSKAR humanoid robotar så jag ÄLSKADE filmen TACK att du gjorde dej besväret åt mej NARUTO9!!!!

 

Och alla som kommer in på forumet ska verkligen kolla på NARUTO9's film den är cool (om man gillar robotar)

Och jag vill ha mer filmer från folk också men nu vill jag verkligen Tacka NARUTO9 för filmen.

 

Jag som gillar humanoid robotar har kollat runt på robot program på TV och sånt (ALLTSÅ OM HUMANOID ROBOTAR)

och i filmen fick man se robotan ASIMO (Humanoid) och den roboten är den mest advancerade roboten på jorden

idag i alla fall.

 

Fortsätt att ge mej filmer och bilder på Humanoid robotar. (Specielt avd ASIMO) ASIMO är den coolaste roboten som finns tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...