360Xbox Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Bear Grylls från Extrem Överlevnad på Discovery ska visa hur man överlever med att äta larver... http://de.youtube.com/watch?v=QuB3kr3ckYE Redigerat 15 Februari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 well..som de sa så brukar man tillaga dem först :P. De är nog inte så goda råa. Personligen hade jag inte ätit den stora, de små är nog lite lättare att äta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 mums.. f*n va grym grylls är :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Leva eller dö :) Då käkar man nog allt man vet innehåller protein, tyvär så vet han nog allt för många saker som innehåller det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag klarade inte att se när han åt jätte larven jag stängde av!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag ryckte till när det sprutade larv på kameran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag tyckte detta YouTube-klipp var väldigt tråkigt, men endå hade den en handling. 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Hahaha, vad äcklad man blev! :P Mätt blir han nog iaf. :D Ps. Märkte att det var ju larvens huvud som flög iväg. =P Redigerat 14 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag tyckte detta YouTube-klipp var väldigt tråkigt, men endå hade den en handling. 6/10.Det är inget youtube klipp Det är ingen humor serie, det är ett överlevnadsprogram. /facepalm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Man borde starta en ny Member tråd igen :lol: Lol skrämdes när larven sprack blää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag tyckte detta YouTube-klipp var väldigt tråkigt, men endå hade den en handling. 6/10.herregud... :/ ont: väldigt äckligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Förlåt mig, men det överlevnadsprogramet laggade för mig och jag kunde inte se. Men nu kan jag se, och jag säger direkt, väldigt äckligt, men den stora feta larven. Dock är larver nyttigare än fisk och kött, det visste inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.