Hoppa till innehåll

Utomjordingar.


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

Ni kanske inte tror mig nu. Men jag mina kompisar stod ute och smällde smällare, plötsligt så såg vi något konstigt det var en konstig röd prick på himlen som rörde sig lite random, den stod inte still utan utan den rörde sig. Den åkte upp ner...

vi blev lite förvånade och visste inte vad det var. Det såg verkligen inte utt som en stjärna. Jag kommer alltid minnas den den dagen.

 

 

 

Sen den dagen har jag börjat tro på utomjordingar. Och rymden är så stor så det måste finnas något där ute.

Redigerat av ihabba123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ni kanske inte tror mig nu. Men jag mina kompisar stod ute och smällde smällare, plötsligt så såg vi något konstigt det var en konstig röd prick på himlen som rörde sig lite random, den stod inte still utan utan den rörde sig. Den åkte upp ner...

vi blev lite förvånade och visste inte vad det var. Det såg verkligen inte utt som en stjärna. Jag kommer alltid minnas den här dagen.

 

 

 

Sen den dagen har jag börjat tro på utomjordingar. Och rymden är så stor så det måste finnas något där ute.

Jag tror dig, så länge du inte säger att det måste ha varit utomjordingar eller nått. Det många glömmer med konstiga saker är att det sällan är så konstiga som man tror, många fenomen kan förklaras om man har rätt utrustning. Sen vet ajg att det finns många saker som inte har kunnat förklarats, men tror jag helt enkelt beror på att vi inte har nog med kunskap för att förklara vad som sker i rymden och i våran atmosfär.

 

Jag såg själv ett konstigt ljus fenomen några dar efter nyårsafton, en ljus punkt som rörde sig sakta framåt för att stanna och sen vet jag itne vad som hände med den då jag inte orkade stå och titta på den. Det va varken ett flygplan eller en helikopter då ljuset inte blinkade, och efter som jag inte hörde något ljud från en propeller. Det va ett ufo för mig, efter som det betyder "unidentified flying object" vilket betyder oidentifierat flygande objekt. Att det ska vara en utomjording tycker jag är skratt retande, jag tror helt enkelt att det var något som inte jag kan förklara.

 

Förstå mig inte fel nu, jag tror på liv på andra planeter, men att dom skulle kunna komma hit tror jag inte, och om dom kan det, vad säger att vi ens skulle kunna märka dom? dom kan lika gärna vara för små för att vi ska se dom men troligt vis skulle dom vara smarta nog att kunna hålla sig gömda från oss om dom kan ta sig hit.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni kanske inte tror mig nu. Men jag mina kompisar stod ute och smällde smällare, plötsligt så såg vi något konstigt det var en konstig röd prick på himlen som rörde sig lite random, den stod inte still utan utan den rörde sig. Den åkte upp ner...

vi blev lite förvånade och visste inte vad det var. Det såg verkligen inte utt som en stjärna. Jag kommer alltid minnas den här dagen.

 

 

 

Sen den dagen har jag börjat tro på utomjordingar. Och rymden är så stor så det måste finnas något där ute.

Jag tror dig, så länge du inte säger att det måste ha varit utomjordingar eller nått. Det många glömmer med konstiga saker är att det sällan är så konstiga som man tror, många fenomen kan förklaras om man har rätt utrustning. Sen vet ajg att det finns många saker som inte har kunnat förklarats, men tror jag helt enkelt beror på att vi inte har nog med kunskap för att förklara vad som sker i rymden och i våran atmosfär.

 

Jag såg själv ett konstigt ljus fenomen några dar efter nyårsafton, en ljus punkt som rörde sig sakta framåt för att stanna och sen vet jag itne vad som hände med den då jag inte orkade stå och titta på den. Det va varken ett flygplan eller en helikopter då ljuset inte blinkade, och efter som jag inte hörde något ljud från en propeller. Det va ett ufo för mig, efter som det betyder "unidentified flying object" vilket betyder oidentifierat flygande objekt. Att det ska vara en utomjording tycker jag är skratt retande, jag tror helt enkelt att det var något som inte jag kan förklara.

 

Förstå mig inte fel nu, jag tror på liv på andra planeter, men att dom skulle kunna komma hit tror jag inte, och om dom kan det, vad säger att vi ens skulle kunna märka dom? dom kan lika gärna vara för små för att vi ska se dom men troligt vis skulle dom vara smarta nog att kunna hålla sig gömda från oss om dom kan ta sig hit.

 

Soad_token

 

Kan ju alltid ha varit en satellit?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4192389.ab

Vet inte om jag ska tro på det eller inte. Har ni någonsin tänkt på att om det nu finns utomjordingar kan dem bo under jorden också och därför ser vi dem inte i t.ex satellit bilder och sånt.

självklart, men för mig låter det mest troligt att om det finns utomjordingar inom teknologiramen för vad vi kan föreställa oss så är det troligast att de lever på ytan, eftersom solljus fortfarande är ett viktigt behov för allt liv. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg själv ett konstigt ljus fenomen några dar efter nyårsafton, en ljus punkt som rörde sig sakta framåt för att stanna och sen vet jag itne vad som hände med den då jag inte orkade stå och titta på den. Det va varken ett flygplan eller en helikopter då ljuset inte blinkade, och efter som jag inte hörde något ljud från en propeller. Det va ett ufo för mig, efter som det betyder "unidentified flying object" vilket betyder oidentifierat flygande objekt. Att det ska vara en utomjording tycker jag är skratt retande, jag tror helt enkelt att det var något som inte jag kan förklara.

 

Soad_token

 

Kan ju alltid ha varit en satellit?

 

Knappast på ljuset jag såg va alldeles för nära och stort för att vara en satellit eller stjärna.

 

Lawl, det finns fyrverkerier som kan "sväva" i luften.

Jag vet, men det är därför jag säger att det va ett ljusfenomen som jag inte kan förklara, för jag vet inte om det va ett fyrverkeri eller vad som helst, alltså ett UFO (det betyder inte att ljuset kommer från en annan intellektuell livsform utan att jag inte vet vad det var).

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

47 billioner ljusår i radie säger han universum är :huh: va f*n finns bakom det då isånnafall?

ingenting. svårt att greppa men så är det.

 

Har du bevis?...

 

Ja jag tror att det finns utomjordingar, men man vet ju aldrig, undrar hur dom skulle se ut isf!:)

 

Igentligen har vi väll ingen aning om vad som visst i hela universum?

Så, lixom. Alla kan ha sina åsikter, vissa kan hålla med om dom. Fast igentligen så vet man inte vad som är rätt och fel. Visst teknologin är väldigt phet, men säg till mig när "vi" absolut vet att det inte finns något liv där ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Har du bevis?...

Ja jag tror att det finns utomjordingar, men man vet ju aldrig, undrar hur dom skulle se ut isf!:)

Igentligen har vi väll ingen aning om vad som visst i hela universum?

Så, lixom. Alla kan ha sina åsikter, vissa kan hålla med om dom. Fast igentligen så vet man inte vad som är rätt och fel. Visst teknologin är väldigt phet, men säg till mig när "vi" absolut vet att det inte finns något liv där ute.

 

Jag har väl varken sagt att de inte finns eller finns?... Jag fattar inte riktigt varför du citerade min text, plus att din text är ganska o-ihopsammanhängande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...